Les sol·licituds s’han de presentar del 19 d’agost al 6 de setembre, omplint el formulari d’inscripció i presentant-lo al registre d’entrada de l’Ajuntament o a través del portal de tràmits.
L’Ajuntament de Masquefa ha aprovat la convocatòria per a la concessió d’ajuts individuals de menjador escolar de l’Escola Bressol Municipal (EBM) La Baldufa pel curs 2024-2025. Aquestes subvencions tenen com a objectiu minorar el cost del servei de menjador per a aquelles famílies que, a més de fer front a la despesa d’escola bressol, necessiten aquest servei complementari, per tal que la despesa total que hagin de suportar no sigui tan costosa.
Les persones beneficiàries poden ser aquelles persones empadronades a Masquefa que siguin usuaris de l’escola bressol, dels grups d’Infantil 0 (de 4 a 12 mesos) i d’Infantil 1 (d’1 a 2 anys) que necessitin fer ús del servei de menjador.
Són requisits per poder sol·licitar l’ajut individual de menjador escolar de l’escola bressol municipal:
-Estar matriculat a la l’EBM La Baldufa, en els grups d’Infantil 0 (de 4 a 12 mesos) i d’Infantil 1 (d’1 a 2 anys).
-Estar empadronat a Masquefa tant l’infant usuari del servei, com qui tingui/exerceixi la seva pàtria potestat.
-Presentar la sol·licitud en l’imprès de sol·licitud i la documentació acreditativa en els terminis establerts per la corresponent convocatòria.
-No rebre cap altre ajut pel mateix concepte d’altres administracions o ens públics.
-No tenir cap deute per qualsevol concepte amb el Servei Municipal d’Atenció a la Petita Infància i a la Família, ni amb l’Ajuntament de Masquefa.
Les sol·licituds es podran presentar del 19 d’agost al 6 de setembre emplenant el formulari d’inscripció i presentant la documentació acreditativa. La sol·licitud es presentarà al registre d’entrada de l’Ajuntament, a través del portal de tràmits o presencialment a l’OAV amb cita prèvia.
Per a més informació podeu enviar un correu electrònic a l’adreça educació@masquefa.net o trucar al telèfon 93 772 50 30 (ext. 8). Les bases de la convocatòria les podeu consultar aquí.
Tramitació per canal telemàtic
Ompliu l’imprès de sol·licitud d’ajut i guardeu-lo al vostre ordinador/tauleta/mòbil. Cliqueu a ‘Comença’, haureu d’identificar-vos digitalment. Ompliu tots els camps de la instància genèrica que apareix i a l’apartat ‘Adjuntar-hi documents’ pengeu la documentació específica per aquest tràmit: imprès de sol·licitud d’ajut, PDF que heu desat abans al vostre dispositiu; i tota la documentació obligatòria i complementària requerida, tal com s’indica a la convocatòria.
Tramitació per canal presencial
Ompliu l’imprès de sol·licitud d’ajut, imprimiu-lo i porteu-lo amb la resta de documentació obligatòria i complementària requerida, tal com s’indica a la convocatòria, a l’Oficina d’Atenció al Vilatà (OAV) de l’Ajuntament (C/Major 93). Per realitzar aquest tràmit de manera presencial, cal que demaneu cita prèvia al telèfon de l’Ajuntament 937 725 030 a l’Oficina al Vilatà (OAV) o aquí.
Documentació de la convocatòria
Convocatòria d’ajuts de menjador de l’EBM La Baldufa