Amb l’objectiu de millorar els canals comunicatius entre el Consistori i els vilatans i vilatanes, l’Ajuntament de Masquefa està elaborant un estudi dels mitjans de comunicació que utilitza per adreçar-se a la població. Des del novembre les regidories de Participació Ciutadana i de Comunicacions estan recollint les opinions dels habitants de Masquefa respecte als canals per mitjà dels quals els arriba la informació municipal, així com dels que ells mateixos utilitzen per comunicar-se amb l’Ajuntament.
Per aquest motiu, l’Ajuntament ha convocat dues sessions de treball per donar a conèixer els primers resultats de l’estudi i per a recollir noves aportacions que permetin millorar la comunicació entre l’administració i la ciutadania, i entre la ciutadania i l’administració. En la primera reunió, que es farà dilluns que ve, 3 de desembre, hi prendran part tots els regidors del Consistori, els tècnics de l’Àrea de Serveis Personals, les dues responsables de la recepció a l’Ajuntament i a l’edifici municipal la Torre dels Lleons, la tècnica responsable de l’Àrea de Comunicacions, l’assessor jurídic i la secretària.
La segona reunió, prevista per a dimarts, 4 de desembre, estarà oberta a la participació de tots els vilatans i vilatanes que ho desitgin, a les persones que han respost l’enquesta que s’ha fet sobre els mitjans de comunicació, i als representants de la ciutadania al Consell Municipal de Participació i Convivència a Masquefa i a la Comissió de Seguiment del Pla i el Reglament de Participació Ciutadana. La sessió es farà a la Sala de Plens de l’Ajuntament a partir de les 7 de la tarda.
A més d’aquestes dues reunions, fins al 9 de desembre es podran enviar propostes per a millorar i potenciar els canals comunicatius als correus electrònics boschal@diba.cat o participacio@masquefa.net.