El Centre Tecnològic Comunitari va acollir, el 6 d’octubre, una xerrada informativa sobre els requisits mínims exigibles als establiments comercials. Organitzada per l’Ajuntament, amb el suport de la Diputació de Barcelona, aquesta acció formativa va comptar amb la presència de 7 representats de comerços locals. Tot i tractar-se d’una sessió teòrica, també s’hi van oferir exemples molt pràctics i quotidians que van ajudar a resoldre els dubtes dels assistents, els quals n’han fet una valoració molt positiva.

La xerrada va anar a càrrec de Mª Eugènia Ruiz Díaz, tècnica de Consum del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació, qui va exposar als assistents la informació bàsica que els establiments comercials estan obligats a tenir en la seva relació amb els consumidors i usuaris. Va tractar qüestions com els fulls de reclamació o denúncia, l’horari comercial, l’exhibició dels preus de venda, el pagament amb targeta electrònica, el tiquet-factura, i altra documentació relacionada amb els drets lingüístics.

La sessió –que era gratuïta- s’inclou en el programa d’accions formatives per a emprenedors, empreses i comerços que impulsa el Consistori per ajudar-los a ser més competitius. En el marc d’aquest programa es fa una xerrada, taller o curs gratuït cada mes.