La Rosa Burriel ha treballat d’administrativa als sectors vinícola, industrial i logístic. També ha estat secretària de direcció i ha fet tasques d’atenció al client i de documentació. Va començar a treballar molt jove i la seva vida professional ha tingut alts i baixos, cosa que l’ha fet desenvolupar una gran capacitat d’adaptació.

Tot i que sempre ha treballat al sector privat, ara vol fer un gir de 180º i passar al públic, per a la qual cosa s’està preparant. Li agradaria fer feines d’atenció al públic, però no tanca les portes a altres funcions en què el seu perfil pugui der útil.

 

Què t’han aportat els teus anys d’experiència laboral?  He après molt, especialment en una empresa on vaig treballar 16 anys. Allà se’m van obrir portes a tasques que no coneixia. Assistia a fires i em movia en un àmbit que en va donar l’oportunitat de sortir de la zona de confort. Em sentia útil i valorada. Després he passat per altres feines molt diferents que m’han obligat a ser camaleònica i adaptar-me a cada situació.

 

Com et defineixes? Em defineixo com una bona persona, disposada a ajudar i a col·laborar. Polifacètica i amb capacitat d’adaptació.

 

Què creus que un perfil com et teu pots aportar a una empresa? La capacitat de treballar en equip i la polivalència. L’experiència i els coneixements m’han proporcionat unes eines que poden ser útils en molts sectors diferent. Tinc una gran predisposició per treballar.

 

Quins creus que són els frens que tenen les empreses per a contractar dones de més de 40 anys? La veritat és que no s’entén que les empreses no estiguin més disposades a contractar dones +40. Potser hi ha algun factor que els genera dubtes, però ja tenim la vida encaminada i això és bo.

 

I quins són els avantatges per a l’empresa de contractar una dona de més de 40 anys? Les dones +40 sabem el que ens fem, tenim les idees clares i experiència, cadascuna en el seu àmbit.