En un context marcat per l’escassetat d’ofertes laborals i per l’elevat nombre de persones que hi opten, l’Ajuntament de Masquefa ha organitzat un curs que posa l’accent en la importància de la comunicació en el procés de recerca de feina i que ensenyarà com podem diferenciar-nos de la resta de candidats.
El curs ‘La comunicació per a la recerca de feina: com diferenciar-te i destacar respecte a la resta de candidatures’ tindrà lloc els dies 21, 22 i 23 d’octubre, de les 10 del matí a la 1 del migdia, al Centre Tecnològic Comunitari (CTC). Es tracta d’una acció formativa totalment subvencionada per l’Ajuntament, de manera que la inscripció és gratuïta per als participants.
Entre altres aspectes, el curs permetrà analitzar les aptituds, actituds i competències personals, i també treballar el propi posicionament personal per diferenciar-nos, aprenent a més a traslladar aquesta diferenciació al currículum i a la carta de presentació. També s’hi ensenyarà a millorar les habilitats de comunicació, tant verbals com no verbals, per poder afrontar amb èxit una entrevista de feina.
Les sessions combinaran la formació teòrica amb la posada en pràctica dels coneixements adquirits, amb exercicis com ara la simulació d’una entrevista de feina.
Les inscripcions es poden fer fins al 18 d’octubre, presencialment al CTC (avinguda Catalunya, 62) o de manera online a www.ctc.masquefa.net/formacio.