L’Ajuntament fa un pas més enllà en la seva digitalització i aposta per les noves tecnologies per a donar un millor servei a la ciutadania

A causa de la pandèmia derivada de la Covid-19, el món digital ha agafat un protagonisme indiscutible. Actualment, les administracions i les empreses promouen els tràmits en línia per evitar les aglomeracions de persones als espais físics i agilitzar els processos. L’Ajuntament de Masquefa se suma a aquesta digitalització posant en marxa un nou servei per demanar cita de manera online a través del web municipal. Es tracta d’una nova secció on es pot trobar tota la informació per a fer tràmits presencials amb els diferents serveis municipals.

Actualment, tots els serveis de l’Oficina d’Atenció al Vilatà funcionen amb cita prèvia, que es pot sol·licitar directament des d’aquest nou apartat del web municipal. També, Benestar Social, que atén únicament amb cita prèvia, posa a disposició de la ciutadania el correu electrònic serveissocials@masquefa.net i el telèfon de contacte 93 772 78 36 per a concertar una trobada presencial. Així mateix, si es volen utilitzar els serveis del CTC, cal demanar cita abans enviant un correu electrònic a ctc@masquefa.net o trucant al telèfon 93 772 78 28.

Excepcionalment, els Serveis Territorials continuen atenent presencialment sense cita prèvia de dilluns a divendres, de 10 a 14 hores. No obstant això, si es vol acordar una trobada amb el personal tècnic de l’àrea o amb el regidor, cal sol·licitar-ho prèviament enviant un correu electrònic a urbanisme@masquefa.net o trucant al telèfon 93 772 50 30 ext.2.

L’Ajuntament de Masquefa vol recordar a la ciutadania que caldrà assistir a les trobades amb mascareta i respectar en tot moment les indicacions de seguretat que doni el personal municipal per evitar la propagació de la Covid-19.

Podeu accedir al nou apartat del web municipal per demanar cita prèvia aquí.