L’Ajuntament agreix la col·laboració dels veïns que han fet ús d’aquest servei públic des de la seva posada en marxa el passat mes de febrer del 2017. El consistori recorda que per que les queixes siguin efectives és imprescindible assenyalar i concretar el lloc, dia i hora en què s’ha detectat l’episodi.
L’Ajuntament de Masquefa recorda als veïns que des del passat mes de febrer del 2017 tenen a la seva disposició un telèfon d’atenció ciutadana amb l’objectiu de denunciar la presència de males olors a la vila.
A través del número 635 45 00 61, els masquefins poden deixar un missatge –via SMS o plataformes de missatgeria instantània com WhatsApp- que serà remès al departament municipal competent. Al missatge hi ha de constar el lloc, dia i hora en què s’ha detectat l’episodi de mala olor. No s’atendran trucades ni es respondran els missatges.
El telèfon té com a funció, únicament, la recopilació de dades. Per això, cal ser el màxim de rigorós amb la informació proporcionada i és imprescindible assenyalar i concretar el lloc, dia i hora en què s’ha detectat l’episodi si es vol que la queixa sigui efectiva. Amb aquesta mesura, l’Ajuntament de Masquefa pretén identificar la franja horària i els sectors en què es donen episodis de males olors al municipi.
Un servei a ple rendiment
Des de la seva posada en marxa el mes de febrer del 2017, s’han recollit més d’un centenar de missatges i el servei ha estat utilitzat per més d’una cinquantena de persones. En aquest sentit, l’Ajuntament agraeix la implicació de tots els veïns que ja han fet ús d’aquesta eina i convida al conjunt de la ciutadania a col·laborar per detectar, combatre i evitar de forma eficaç i coordinada possibles episodis puntuals de mala olor al municipi.