L’OAV 360 ofereix suport personalitzat a vilatans i empreses per fer gestions en línia amb l’Ajuntament de Masquefa
L’Ajuntament ha posat en marxa l’OAV 360, un nou servei d’acompanyament integral que facilita la gestió de tràmits electrònics a través de la Seu Electrònica municipal. L’objectiu és millorar l’accés als serveis públics digitals i ajudar a resoldre possibles incidències de forma àgil i eficient.
Aquest servei es dirigeix tant als vilatans com a les empreses, i ofereix suport per a gestions com la instal·lació de certificats digitals, inscripcions, sol·licituds de beques, obtenció de certificats d’empadronament, comunicacions d’obres, participació en processos de selecció o presentació de factures electròniques, entre d’altres.
Per utilitzar l’OAV 360 cal
- trucar al 93 595 56 08
- Enviar un correu electrònic a oav360@masquefa.net.
- També es pot sol·licitar que el servei faci una trucada a través del formulari ‘Truca’m”, disponible al web municipal.
L’horari d’atenció és de dilluns a divendres, de 8 a 20 h.
El 1r tinent d’alcalde i regidor de Societat digital i Transparència, Roger Vázquez, ha explicat que “volem apropar l’administració a tots els vilatans, especialment a aquelles persones menys familiaritzades amb les eines telemàtiques; és un dels compromisos que vam adquirir en entrar a l’Ajuntament”. I afegeix: “l’atenció personalitzada telefònica de 8 a 20 h permetrà fer tots els tràmits, sense necessitat de desplaçar-se ni d’ajustar-se a horaris, millorant l’atenció de l’Ajuntament als veïns”.
L’OAV 360º és una ampliació dels recursos d’atenció ciutadana i una aposta per un model d’administració més accessible i eficient.