Després de l’èxit de la primera sessió, una quinzena de comerciants, empresaris i emprenedors van completar la setmana passada al Centre Tecnològic Comunitari la formació ‘Clients diferents, estratègies de venda diferents’.

En aquesta segona sessió, que va tornar a tenir un caràcter eminentment dinàmic i pràctic, els participants van aprendre recursos per adaptar la seva estratègia de venda a cada perfil diferent de client, oferint-los una atenció personalitzada i a mida de les seves necessitats específiques.

La formació –que ha estat molt ben valorada pels participants- ha anat a càrrec dels dinamitzadors i ‘coachs’ Toni Albiol i Marta Vizcaíno, del Grup Formaexpert.com, amb seu al viver d’empreses del CTC.

Aquestes sessions s’emmarquen en el pla formatiu gratuït que l’Ajuntament organitza al llarg de tot l’any per proporcionar als comerciants, empresaris i emprenedors recursos que els ajudin a formar-se i a reciclar-se davant l’actual context de crisi econòmica.

La propera sessió tindrà lloc el dilluns 3 de juny. Amb el títol ‘Garanties en la venda de béns de consum’, donarà a conèixer la responsabilitat que tenen els comerciants respecte les garanties dels productes que posen a la venda. Les inscripcions ja estan tancades.