Un nou disseny creat pel masquefí Àlex Pons i una programació renovada marquen l’inici d’una nova etapa a l’espai comunicatiu local.
Ràdio Masquefa TV comença una nova etapa amb la renovació del seu logotip i la programació de la temporada. El nou disseny, obra de l’artista masquefí Àlex Pons i serigrafiat per l’empresa local Dissenyapunt, està inspirat en els colors d’una taula de so, referència directa al món de la ràdio. Aquest canvi arriba després de 16 anys amb l’anterior logotip i suposa una aposta de futur per part del mitjà de comunicació.
A banda del canvi d’imatge, la programació presenta novetats destacades, com el magazine setmanal en directe “Som 10.000”, amb dues hores i mitja d’entrevistes, música i humor, que està rebent una excel·lent acollida per part de l’audiència i les persones implicades en la seva producció. També continuen programes musicals de producció pròpia com “El Musicote” i “So de Luxe”, i s’incorpora el programa “Sitjazz”, proporcionat per Ràdio Sitges, amb la col·laboració del músic masquefí Marc Ferrer.
Pel que fa a l’àmbit polític, cada dimarts, després del Ple Municipal, es retransmetrà el “Debat de Política Local”, on els diferents grups municipals discuteixen els temes d’actualitat de la vila. També, un cop al mes, l’alcalde respon les preguntes dels vilatans en el programa “Pregunta a l’Alcalde”.
Una altra novetat d’aquesta temporada són els butlletins horaris de La Xarxa, que s’emeten cada hora, i el programa “Notícies en Xarxa”, disponible de dilluns a divendres en les edicions de matí, migdia i vespre, a les 7 h, a les 14 h i a les 19 h, respectivament.
A més, un dels objectius del mitjà de comunicació és continuar fomentant l’escolta a través de l’aplicatiu municipal i de dispositius mòbils, tauletes i ordinadors, oferint un accés més fàcil i ràpid a la seva programació online. Des de l’Ajuntament s’anima la ciutadania a formar part d’aquesta nova etapa de Ràdio Masquefa TV, un espai ple de novetats i continguts pensats per a tothom per tal d’informar-se i entretenir-se.