La regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament organitzarà, el divendres 21 de març, al CTC, una sessió de networking adreçada a persones amb esperit emprenedor. Aquesta activitat està oberta a totes les persones que tinguin una idea de negoci i ganes de crear la seva pròpia empresa, emprenedors i autònoms, així com petites i mitjanes empreses tant de Masquefa com d’altres municipis que vulguin participar-hi. L’objectiu és que puguin exposar els seus projectes, relacionar-se, i fer contactes empresarials que fructifiquin en futures relacions de negoci.

La sessió, que és gratuïta, tindrà lloc de les 10 del matí a la 1 del migdia. Les inscripcions ja estan obertes i es poden fer fins al 20 de març, presencialment al mateix CTC (avinguda Catalunya, 60) o bé on line a www.ctc.masquefa.net/formacio.

Impartida per Míriam Riera, de l’empresa Efectiva Comunicació, la sessió es dividirà en dues parts: una de teòrica i una altra de pràctica. En la primera part es donaran a conèixer els diferents recursos que l’Ajuntament de Masquefa posa a la disposició de les persones emprenedores i les empreses, es presentarà l’experiència d’un projecte emprenedor local, i s’explicarà el concepte de networking i els seus principals avantatges.

En la segona part, tots els assistents podran presentar molt breument els seus projectes professionals, i després interactuaran entre ells en funció dels seus interessos amb una sessió de networking lliure.

Una xerrada ensenya a crear el blog del propi negoci
Aquesta sessió de networking s’emmarca en el pla formatiu gratuït que l’Ajuntament ofereix a les empreses, comerços i persones emprenedores per ajudar-les a ser més competitius, i que inclou una acció cada mes. La darrera, que va tenir lloc divendres passat, va ser la xerrada ‘Com crear un blog per al meu negoci’.

La sessió, en què van prendre part 14 persones, va anar a càrrec de la professora d’informàtica i el tècnic d’empresa de l’Ajuntament, Yolanda Anguita i Óscar Solaz, que van ensenyar-los els principals avantatges de tenir un blog del seu comerç i com aquesta eina pot ajudar-los a incrementar la comunicació amb els clients, fidelitzar-los i atraure’n de nous. Els assistents també van rebre consells i estratègies per dotar els blogs de contingut. A més, se’ls va ensenyar l’ús d’eines digitals complementàries i gratuïtes per posicionar el comerç a Internet, com ara google places, foursquare o pinterest, entre altres.