Emotiva graduació dels alumnes de 4t d’ESO a la Sala Rogelio Rojo
L’acte va reunir alumnat, famílies i professorat per celebrar el final d’una etapa i donar la benvinguda a nous reptes formatius. La Sala Rogelio Rojo va acollir el passat dimecres 17 de juny l’acte de graduació dels alumnes de 4t d’ESO, una cerimònia carregada d’emoció que va servir per tancar una etapa clau en la…

























































































































































































































































